می خوای وارد حرفه ی مشاوره بشی،یا مشاوره رو حرفه ای تر دنبال کنی یا می خوای کار تدریس رو انجام بدی، در هر صورت، باید به بچه ها روش مطالعه و یادگیری رو آموزش بدی! اونهایی که اطلاعاتشون کمه، یا اونایی که تفکر قدیمی دارن، می گن باید زیاد بخونی، باید سخت کارکنی!!!اما بچه های امروزی به هیچ وجه اینو درک نمی کنن! اونها دنبال راهی هستن که کمتر کارکنن و بیشتر نتیجه بگیرن! در کارگاه و همایش یک روزه "آموزش صفرتاصد روش مطالعه و یادگیری" علمی ترین و بهترین روش مطالعه و همچنین روش مطالعه ی هر درس رو فرا می گیری. می تونی به بچه ها در مورد امتحان نهایی و کنکور راهنمایی کنی و کلمات و جملات کلیشه ای قدیمی رو بکار نبری!!!!

این آموزش برات وجه تمایز ایجاد می کنه پس مراجعین و دانش آموزان بیشتر و راضی تری خواهی داشت.

کارگاه فوت و فن برنامه ریزی درسی ، برای همه‌ی

  • مشاوران آموزشی
  • دبیران دروس مختلف
  • مدیران و فعالان آموزشی
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های راهنمائی و مشاوره، روانشناسی، علوم تربیتی و فرهنگیان

جهت ایجاد تمایز و ثمر بخشی بیشتر مناسب است .

چرا کارگاه فوت و فن برنامه ریزی درسی؟

خب، چرا مشاوران و معلم‌ها باید روش برنامه ریزی رو بلد باشن؟ خیلی ساده‌س، با یاد دادن روش برنامه ریزی برای بچه ها حس بهتری ایجاد میشه چون:

  1. بچه‌ها با هم فرق دارن: یکی خودش می تونه طبق برنامه ی مدرسه و کلاسش پیش بره و یکی ه باید بهش بگی چی بخون و چی نخون! کجا رو بخون . روی چی تمرکز کن و….
  2. با برنامه وقت کمتر تلف میشه: وقتی دانش آموز برنامه داشته باشه به همه یکارهاش بهتر میرسه و چلنج و چالش کمتری با خانواده داره. از طرفی با اعصاب راحت بهتر می تونه پیش بره.
  3. نتیجه گیری بهتره: وقتی با برنامه پیش میره ، نتیجه ی بهتری می گیره و چون مزد زحماتش رو می گیره انگیزه بیشتری برای ادامه داره.
  4. مشکلات یادگیری رو کم می‌کنه: وقتی مشاورا و معلم‌ها برنامه ریزیدرست رو بلد باشن، باعث میشن دیگه برنامه ی بچه ها فقط روی کاغذ نمونه بلکه اجرا بشه!
  5. خلاقیت و فکر کردن عمیق‌تر: با روش برنامه ریزی درسی، نه تنها یادگیری بهتر می‌شه، وقت آزاد بیشتری ایجاد میشه، و بچه‌ها یاد می‌گیرن چطوری خلاقانه فکر کنن و به نکات عمیق‌تری برسن.

مزیت کارگاه فوت و فن “ برنامه ریزی درسی” برای مشاوران و معلمها:

وقتی یه مشاور یا معلم تواناییش رو تو برنامه ریزی درسی به بچه‌ها نشون می‌ده، نه تنها کمک بزرگی به اونا می‌کنه، بلکه خودش هم سود می‌بره. بذارین بگم چطوری:

  1. اعتبار و اسم و رسمش بالا می‌ره: اگه مشاور یا معلمی بتونه نتایج درخشانی واسه بچه‌ها به ارمغان بیاره، خبرش پیچیده می‌شه و اسمش دهان به دهان می‌چرخه. اینجوری، خیلی‌ها می‌خوان پیش همچین مشاور یا معلمی برن.
  2. یه سر و گردن از بقیه بالاتره: وقتی که مشاور یا معلمی توی برنامه ریزی درسی حرفه‌ای باشه، خودشو از دیگران متمایز می‌کنه. این تفاوت باعث می‌شه که برای والدین و بچه‌ها اولین انتخاب باشه.
  3. دانش آموزها راضی‌ترن: وقتی بچه‌ها با این روش‌ها وقتشون و کارهاشون رو مدیریت کنن و نتیجه بگیرن، هم اونا خوشحالن هم والدینشون. این رضایت باعث می‌شه که هم مشتری‌های فعلی بمونن، هم مشتری‌های جدید بیان.
  4. خدمات جدیدی می‌تونه پیشنهاد بده: اگه یه مشاور یا معلم تخصصی توی برنامه ریزی درسی داشته باشه، می‌تونه کارگاه‌ها، مشاوره‌های خصوصی یا برنامه‌ریزی درسی شخصی ارائه بده. اینا همه راه‌هایی هستن که می‌تونه باهاشون درآمدشو بیشتر کنه.
  5. برای موفقیت بچه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنه: وقتی معلم یا مشاوری به بچه‌ها کمک می‌کنه که روش‌های درست برنامه ریزی رو یاد بگیرن، در واقع داره روی آینده و موفقیت طولانی مدت اونا سرمایه‌گذاری می‌کنه. این کار نه تنها برای بچه‌ها خوبه بلکه باعث می‌شه اون مشاور یا معلم هم در آینده بیشتر دیده بشه و موقعیتش بهتر بشه.

پس، نه تنها بچه‌ها سود می‌برن، بلکه مشاور یا معلم هم می‌تونه موفق تر بشه!

چرا کارگاه فوت و فن برنامه ریزی درسی با دکتر نکوئی؟

اگه تو این دوره آموزشی دکتر نکوئی شرکت کنین، کلی مزیت براتون داره. بذارین به زبون ساده بگم این مزایا چیا می‌تونه باشه:

  1. یادگیری از یکی از بهترین‌ها: اول از همه، دکتر نکوئی که ۲۷ ساله تجربه داره، حتماً نکات و ترفندهایی بلده که در کنار دانش، فقط با تجربه به دست میان. اینجوری می‌تونین از تجربیات و دانش یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در زمینه‌تون بهره‌مند بشین.
  2. ارتقاء روش‌های آموزشی: با شرکت تو این دوره، می‌تونین روش‌های جدید و مؤثرتری برای آموزش و مشاوره یاد بگیرین که می‌تونه کارایی شما رو در کارتون خیلی بیشتر کنه. این می‌تونه به شما کمک کنه که از روش‌های قدیمی فاصله بگیرین و به روز باشین.
  3. افزایش شانس موفقیت دانش‌آموزان: وقتی روش‌های برنامه ریزی بهتری یاد می‌گیرین و اون‌ها رو به دانش‌آموزان آموزش می‌دین، به طور مستقیم روی موفقیت تحصیلی اون‌ها تأثیر می‌ذارین. این می‌تونه باعث بشه که اعتبار شما به عنوان یک معلم یا مشاور موفق بیشتر بشه.
  4. جذب و حفظ مشتری بهتر: وقتی خانواده‌ها و دانش‌آموزان ببینن که شما دائماً در حال بهبود مهارت‌های خودتون هستین و از آخرین روش‌ها و تکنیک‌ها استفاده می‌کنین، بیشتر به شما اعتماد می‌کنن و احتمالاً شما رو به دیگران هم توصیه می‌کنن. این یعنی مشتری‌های بیشتر و وفادارتر.
  5. افزایش درآمد: وقتی مهارت‌های شما بیشتر بشه و تعداد مشتری‌هاتون زیاد شه، طبیعتاً درآمدتون هم بیشتر می‌شه. به خصوص اگه بتونین خدمات تخصصی‌تری ارائه بدین که تو بازار کمتر پیدا می‌شه.
  6. شبکه‌سازی با همکاران: توی این دوره‌ها می‌تونین با معلم‌ها و مشاوران دیگه ارتباط بگیرین، شبکه سازی کنین و …. اونم در دانشگاه تهران!

طرح درس کارگاه فوت و فن برنامه ریزی:

🔘پیش نیازهای برنامه ریزی چاله و مناره
🔘چرا هر چی برنامه میریزم شکست میخوره؟
🔘برنامه ریزی باید ساعتی باشه؟ روزانه یا
هفتگی باشه؟
🔘روش استفاده ی صحیح از دفتر برنامه ریزی یا
پلنر هوشمند
🔘الگوی جمع بندی دی ماه املت قارچ
🔘الگوی جمع بندی خرداد ماه (زیگوراتی)
🔘الگوی جمع بندی شهریور و نوروز (بغچه ای)

کارگاه فوت فن روش برنامه ریزی تربیت مشاور

نظرات